Com portar Banco Mediolanum a la casa del client? No hi ha res més fàcil, gràcies als mitjans i eines que posem a disposició dels nostres Family Bankers®.
Quines eines ajuden a gestionar els clients?
Tots els Family Bankers® podran utilitzar els seus propis dispositius mòbils, essencials per a mantenir-se al dia en temps real sobre la situació del client. També són útils per a presentar-li nous productes, realitzar simulacions i desenvolupar estratègies gràcies a aplicacions informàtiques sofisticades.
El Pla Particular d’Estalvi(PPE) serveix per a preparar i presentar una estratègia d’inversió al futur client. Es tracta d’un formulari que ajuda a perfilar les circumstàncies personals i familiars del client i a enquadrar-lo com a inversor prudent, conservador, equilibrat, actiu o dinàmic. A més, el PPE estableix la composició patrimonial i financera del client, els seus ingressos previsibles, assegurances, dades de la seva jubilació i projectes d’inversió.
L’Informe Financer Personal (IFP) és una eina integrada dins el Pla Particular d’Estalvi per a crear reports personalitzats als clients sobre la seva cartera o una part de la seva cartera. Permet generar “carteres virtuals” amb productes d’altres entitats.
Quins altres mitjans posem a disposició dels Family Bankers®?
Per a Banco Mediolanum és fonamental el diàleg amb els seus Family Bankers. Facilitar-los estar al dia i oferir un servei eficient als clients. Els nostres col·laboradors compten amb múltiples mitjans per a mantenir-se informats i comunicar-se amb el banc i els clients.
A través del Servei d’Atenció a la Xarxa Comercial (SAXC), el Banco Mediolanum ofereix un suport online continuat al Family Banker® en totes aquelles qüestions i dubtes que puguin sorgir en la seva feina diària. Des del SAXC és possible obtenir:
Suport informatiu sobre procediments operatius i consultes relacionades que un Family Banker® pot trobar-se en la seva feina diària.
Connexió entre el Family Banker® i els departaments operatius de Banco Mediolanum.
Resolució de possibles incidències que puguin afectar o no a clients.
A més, Banco Mediolanum posa a disposició dels seus Family Bankers® múltiples oportunitats per al diàleg i la comunicació: un canal de televisió, intranets, convencions, campanyes, esdeveniments locals…
Les convencions són moments de trobada interna que Banco Mediolanum organitza periòdicament per a informar i motivar a tots els seus col·laboradors.
BMedRed és la plataforma multimèdia de Banco Mediolanum on trobar totes les novetats de productes, iniciatives, esdeveniments, canvis legislatius i informació operativa. Una extranet per a conèixer i gestionar en temps real la situació del client, informar-se sobre l’actualitat de Banco Mediolanum, realitzar activitats de formació i discutir idees i propostes amb els col•legues.
La TV Empresa permet rebre notícies en temps real i actualitzacions financeres i econòmiques, gràcies a un ampli programa de transmissions online dedicades als temes més actuals. També s’hi presenten novetats de productes i serveis, s’hi realitzen formacions i s’hi comparteixen experiències.
Les activitats del departament de Màrqueting i Comunicació també estan pensades per a donar suport al Family Banker®: campanyes de publicitat institucional, accions de màrqueting territorial, promocions...
Banco Mediolanum manté una estratègia regional d’organització d’esdeveniments, que posem a disposició dels Family Bankers® per a fidelitzar i guanyar clients.